Oficines privades - Andorra la Vella

Gaudeix de la privacitat de la teva pròpia oficina completament moblada mentre et beneficies de tots els avantatges d’un entorn de coworking dinàmic. A SMART Coworking, les nostres oficines privades estan pensades per a 1 a 4 persones, oferint un espai de treball professional i confortable adaptat a les teves necessitats.

Amb la teva oficina privada obtens molt més que un escriptori: tindràs accés a tots els nostres serveis premium, com WiFi d’alta velocitat, sales de reunions, impressores, espai de cafè i cuina, i servei de neteja diari. Tant si ets un professional independent com si formes part d’un petit equip, les nostres oficines t’ofereixen l’equilibri perfecte entre concentració i flexibilitat, permetent-te treballar de manera eficient mentre formes part d’una comunitat empresarial dinàmica.

Descobreix una manera més intel·ligent de treballar, amb la comoditat, la privacitat i el suport que necessites per fer créixer el teu negoci.

Les nostres tarifes per a Oficines privades

Tipus Economy - Des de 430 € sense IGI
  • Accés il·limitat els 7 dies de la setmana
  • Espai privat
  • Sala de reunions de 4 hores inclou al mes
  • Inclou 160 impressions en blanc i negre al mes
  • Recepció de cartes i paquets
  • Nom de l’empresa al directori
  • Preinstal·lació d’Andorra Telecom (servei telefònic) i FEDA (contador d’electricitat) necessària per a l’obertura al Registre Mercantil.
  • Wifi
  • Accés a zona de descans i lavabos en zones comunes
  • Descompte en la reserva de sales de reunions.
  • Contracte mínim 1 any
Tipus Business - Des de 520 € sense IGI
  • Accés il·limitat els 7 dies de la setmana
  • Espai privat
  • Sala de reunions de 4 hores inclou al mes
  • Inclou 160 impressions en blanc i negre al mes
  • Recepció de cartes i paquets
  • Nom de l’empresa al directori
  • Preinstal·lació d’Andorra Telecom (servei telefònic) i FEDA (contador d’electricitat) necessària per a l’obertura al Registre Mercantil.
  • Wifi
  • Accés a zona de descans i lavabos en zones comunes
  • Descompte en la reserva de sales de reunions.
  • Contracte mínim 1 any
Tipus Executive - Des de 650 € sense IGI
  • Accés il·limitat els 7 dies de la setmana
  • Espai privat
  • Sala de reunions de 4 hores inclou al mes
  • Inclou 160 impressions en blanc i negre al mes
  • Recepció de cartes i paquets
  • Nom de l’empresa al directori
  • Preinstal·lació d’Andorra Telecom (servei telefònic) i FEDA (contador d’electricitat) necessària per a l’obertura al Registre Mercantil.
  • Wifi
  • Accés a zona de descans i lavabos en zones comunes
  • Descompte en la reserva de sales de reunions.
  • Contracte mínim 1 any

Característiques addicionals de les oficines privades

Economy
despacho-privado-1-escritorio
  • Mida: a partir de 10 m²
  • Capacitat: 1 a 2 persones
  • A/C: no
  • Finestres: no
Business
  • Mida: a partir de 10 m²
  • Capacitat: 1 a 2 persones
  • A/C: no
  • Windows: sí
Executive
  • Mida: a partir de 20 m²
  • Capacitat: 1 a 4 persones
  • A/C: sí
  • Windows: sí

A SMART Coworking Andorra oferim a empreses o autònoms oficines totalment privades per desenvolupar el seu negoci al Principat. Pots triar entre les diferents opcions d’oficina que tenim disponibles per a tu, en funció de les teves necessitats, gustos i pressupost.

És un espai de treball dins d’un centre de coworking, però amb la mateixa privadesa que tindries si estiguessis en una oficina independent. Tanmateix, podeu beneficiar-vos dels avantatges comuns que ofereix el centre de negocis i dels serveis addicionals que oferim als nostres clients. Pots afegir serveis professionals sempre que els necessitis, amb total flexibilitat i la seguretat de comptar amb especialistes amb experiència a Andorra. A més, les oficines privades estan totalment homologades per al procés de registre comercial.

La durada dels contractes de lloguer de locals comercials a Andorra, segons la Llei 3/2019, ha de ser d’almenys 4 anys. Això vol dir que estarà subjecte a les característiques de l’espai sense possibilitat d’augmentar-lo o reduir-lo en el termini establert. A SMART Coworking el contracte mínim és d’1 any, un temps prudent per a les start-ups, que permet ajustar l’espai a les teves necessitats i no al revés. Al final del contracte tindreu la flexibilitat de decidir si voleu mantenir l’oficina actual o traslladar-vos a una oficina més gran o més petita.

Les oficines privades inclouen els serveis següents:

  • Domicili social i comercial a Andorra
  • Ús de l’adreça en capçaleres, targetes i llocs web
  • Preinstal·lació d’Andorra Telecom
  • Taulell individual de FEDA per obertura en Comerç (Registre de Comerç) *
  • Accés a les nostres instal·lacions 7/24
  • 4 hores de sala de reunions gratuïtes al mes
  • Descompte en les tarifes de les sales de reunions
  • Notificació per correu electrònic de correspondència/correu rebut
  • Tarifes especials del servei de neteja

* Registre de fins a 2 negocis inclòs amb el lloguer d’una oficina privada a SMART.

  • Serveis legals i fiscals
  • Comptabilitat / Manteniment empresarial
  • Serveis de màrqueting
  • Serveis de secretaria / consergeria
  • Serveis administratius
  • Assessorament estratègic d’empresa
  • Traduccions CAT, ES, FR, EN, DE, RU, IT

També col·laborem amb despatxos d’advocats especialitzats, per la qual cosa estem a la teva disposició per a qualsevol altre servei que necessitis que no estigui descrit anteriorment.

Oferim als nostres clients la possibilitat de llogar una oficina privada amb mobiliari bàsic que li permetrà operar amb tranquil·litat i comoditat des del primer dia.
L’estació de treball inclou:

  • Un escriptori
  • Una cadira giratòria
  • Un pedestal mòbil (amb 3 calaixos i clau)
  • Una paperera

L’oficina ja està equipada amb un armari de 82 cm x 100 cm i un penjador.

Go Top