Private Offices - Andorra La Vella
A SMART Coworking Andorra oferim a empreses o autònoms oficines totalment privades per desenvolupar el seu negoci al Principat. Pots triar entre les diferents opcions d’oficina que tenim disponibles per a tu, en funció de les teves necessitats, gustos i pressupost.
És un espai de treball dins d’un centre de coworking, però amb la mateixa privadesa que tindries si estiguessis en una oficina independent. Tanmateix, podeu beneficiar-vos dels avantatges comuns que ofereix el centre de negocis i dels serveis addicionals que oferim als nostres clients. Pots afegir serveis professionals sempre que els necessitis, amb total flexibilitat i la seguretat de comptar amb especialistes amb experiència a Andorra. A més, les oficines privades estan totalment homologades per al procés de registre comercial.
La durada dels contractes de lloguer de locals comercials a Andorra, segons la Llei 3/2019, ha de ser d’almenys 4 anys. Això vol dir que estarà subjecte a les característiques de l’espai sense possibilitat d’augmentar-lo o reduir-lo en el termini establert. A SMART Coworking el contracte mínim és d’1 any, un temps prudent per a les start-ups, que permet ajustar l’espai a les teves necessitats i no al revés. Al final del contracte tindreu la flexibilitat de decidir si voleu mantenir l’oficina actual o traslladar-vos a una oficina més gran o més petita.
Les oficines privades inclouen els serveis següents:
- Domicili social i comercial a Andorra
- Ús de l’adreça en capçaleres, targetes i llocs web
- Preinstal·lació d’Andorra Telecom
- Taulell individual de FEDA per obertura en Comerç (Registre de Comerç) *
- Accés a les nostres instal·lacions 7/24
- 4 hores de sala de reunions gratuïtes al mes
- Descompte en les tarifes de les sales de reunions
- Notificació per correu electrònic de correspondència/correu rebut
- Tarifes especials del servei de neteja
* Registre de fins a 2 negocis inclòs amb el lloguer d’una oficina privada a SMART.
Entre els serveis professionals addicionals que podem oferir als nostres clients, tenim els següents
- Serveis legals i fiscals
- Comptabilitat / Manteniment empresarial
- Serveis de màrqueting
- Serveis de secretaria / consergeria
- Serveis administratius
- Assessorament estratègic d’empresa
- Traduccions CAT, ES, FR, EN, DE, RU, IT
També col·laborem amb despatxos d’advocats especialitzats, per la qual cosa estem a la teva disposició per a qualsevol altre servei que necessitis que no estigui descrit anteriorment.
Oferim als nostres clients la possibilitat de llogar una oficina privada amb mobiliari bàsic que li permetrà operar amb tranquil·litat i comoditat des del primer dia.
L’estació de treball inclou:
- Un escriptori
- Una cadira giratòria
- Un pedestal mòbil (amb 3 calaixos i clau)
- Una paperera
- Preu al mes: 30 € + IGI per estació de treball
L’oficina ja està equipada amb un armari de 82 cm x 100 cm i un penjador.
Book Your Private Office At Smart Coworking Andorra
Un cop hagis signat el contracte podràs utilitzar la teva oficina en qualsevol moment especificat en el teu contracte.


Booking The Meeting Room
Abans d’utilitzar l’habitació haureu de confirmar la disponibilitat amb nosaltres. Podeu reservar una habitació des d’una hora fins a un dia sencer.
Private Office Prices In Andorra
Tenint en compte la nostra ubicació i entorn professional, les nostres tarifes d’oficina privada són molt competitives.

Our Rates For Private Offices
Type Economy from 350€ excl. IGI
- Accés il·limitat els 7 dies de la setmana
- Espai privat
- Sala de reunions de 4 hores incloses al mes
- Inclou 160 impressions en blanc i negre al mes
Type Business from 490€ excl. IGI
- Accés il·limitat els 7 dies de la setmana
- Espai privat
- Sala de reunions de 4 hores incloses al mes
- Inclou 160 impressions en blanc i negre al mes
Type Executive from 600€ excl. IGI
- Accés il·limitat els 7 dies de la setmana
- Espai privat
- Sala de reunions de 4 hores incloses al mes
- Inclou 160 impressions en blanc i negre al mes
Additional features of the private offices
Economy
- Mida: a partir de 10 m2
- Capacitat: 1 a 2 persones
- A/C: no
- Finestres: no o a l’interior
Negocis
- Mida: a partir de 10 m2
- Capacitat: 1 a 2 persones
- A/C: no
- Windows: sí
Executiu
- Mida: a partir de 20 m²
- Capacitat: 1 a 4 persones
- A/C: sí
- Windows: sí