Oficina Virtual - Andorra la Vella

El concepte d’oficina virtual es pot percebre de manera diferent en diferents països. Tant a Espanya com a Andorra, un contracte d’oficina virtual té moltes similituds. Permet als SC tenir una adreça de prestigi, sense haver d’invertir en locals dedicats. També beneficiaràs de serveis com la gestió del correu i la recepció de les teves trucades. Finalment, tindreu accés a les instal·lacions del centre de negocis i altres serveis com l’espai de coworking, sales de reunions o assistència administrativa.

A SMART Coworking, els contractes d’oficina virtual s’adapten a les vostres necessitats i inclouen:

  • Adreça professional a Andorra
  • Ús de l’adreça als vostres documents i targetes de visita
  • Recepció de correspondència
  • Notificació immediata per correu electrònic del vostre servei de correu exprés, correu certificat i paquet
  • Paquet d’hores de sala de reunions al mes inclòs
  • Preu reduït per serveis i espai de coworking
  • Servei telefònic (opcional)

Una oficina virtual ofereix flexibilitat i un ventall de serveis tan ampli que pot ser d’interès per a qualsevol tipus d’emprenedor. Així, les persones que treballen des de casa, des de les instal·lacions dels seus clients o als suburbis poden beneficiar-se d’una imatge de marca sense augmentar els seus costos fixos. En general, és l’alternativa ideal per a qualsevol empresari que vulgui donar credibilitat al seu negoci, sense haver de llogar un local al centre de la ciutat.

Els avantatges d'una oficina virtual

  • Imatge corporativa
    Per fer sentir als teus clients i proveïdors que ets una empresa consolidada.
  • Assequibilitat
    En optar per una oficina virtual, podràs mantenir el teu negoci a casa i beneficiar-te d'instal·lacions d'alta gamma quan sigui necessari. Reduïu els vostres costos fixos sense disminuir la vostra reputació.
  • Flexibilitat
    Sense quota de soci ni contracte a llarg termini. Ajustes l'oferta segons les teves necessitats.
  • Accés a una àmplia gamma d'ofertes
    Aprofiteu les tarifes excepcionals per accedir a l'espai de coworking o actualitzeu el vostre paquet d'hores de sala de reunions. També podeu fer ús del nostre servei d'auxiliar administratiu.

SMART Coworking - Centre de negocis

Demana la teva oficina virtual a Smart Coworking

Un cop hagis registrat el teu compte de client amb nosaltres, podràs accedir a tots els nostres serveis des dels nostres centres de negocis a Andorra i Barcelona.

Per exemple, podeu llogar un espai de treball a la nostra empresa a Andorra per preparar una reunió o reservar una oficina dedicada quan viatgeu a Barcelona.

Reserva de sales de reunions – Oficina Virtual

El contracte d’oficina virtual et permet accedir a un paquet d’hores mensuals inclòs. Teniu la possibilitat de modificar aquest contracte en qualsevol moment segons les vostres necessitats.

To book a meeting room, simply contact us. We recommend that you reserve in advance to guarantee room availability.

Tarifes d'oficina virtual a Smart Coworking

La ubicació i la qualitat de les instal·lacions fan que les nostres tarifes d’oficina virtual siguin molt competitives. Els contractes són flexibles segons les vostres necessitats i oscil·len entre 3 mesos i 1 any.

Oficina virtual bàsica

des de

50IVA no inclòs

2 hores de sala de reunions al mes incloses

Oficina virtual avançada

des de

80IVA no inclòs

4 hores de sala de reunions al mes incloses

Les nostres tarifes inclouen

✓ Domicili social i domicili fiscal

✓ Ús de l’adreça als vostres documents i targetes

✓ Recepció de correspondència

✓ Notificació immediata per correu electrònic del vostre servei de correu exprés, correu certificat i paquet

✓ Accés al coworking i altres serveis exclusius de SMART Coworking a un preu reduït

Go Top