Oficines privades - Andorra la Vella
Gaudeix de la privacitat de la teva pròpia oficina completament moblada mentre et beneficies de tots els avantatges d’un entorn de coworking dinàmic. A SMART Coworking, les nostres oficines privades estan pensades per a 1 a 4 persones, oferint un espai de treball professional i confortable adaptat a les teves necessitats.
Amb la teva oficina privada obtens molt més que un escriptori: tindràs accés a tots els nostres serveis premium, com WiFi d’alta velocitat, sales de reunions, impressores, espai de cafè i cuina, i servei de neteja diari. Tant si ets un professional independent com si formes part d’un petit equip, les nostres oficines t’ofereixen l’equilibri perfecte entre concentració i flexibilitat, permetent-te treballar de manera eficient mentre formes part d’una comunitat empresarial dinàmica.
Descobreix una manera més intel·ligent de treballar, amb la comoditat, la privacitat i el suport que necessites per fer créixer el teu negoci.
Les nostres tarifes per a Oficines privades
Tipus Economy - Des de 430 € sense IGI
- Accés il·limitat els 7 dies de la setmana
- Espai privat
- Sala de reunions de 4 hores inclou al mes
- Inclou 160 impressions en blanc i negre al mes
- Recepció de cartes i paquets
- Nom de l’empresa al directori
- Preinstal·lació d’Andorra Telecom (servei telefònic) i FEDA (contador d’electricitat) necessària per a l’obertura al Registre Mercantil.
- Wifi
- Accés a zona de descans i lavabos en zones comunes
- Descompte en la reserva de sales de reunions.
- Contracte mínim 1 any
Tipus Business - Des de 520 € sense IGI
- Accés il·limitat els 7 dies de la setmana
- Espai privat
- Sala de reunions de 4 hores inclou al mes
- Inclou 160 impressions en blanc i negre al mes
- Recepció de cartes i paquets
- Nom de l’empresa al directori
- Preinstal·lació d’Andorra Telecom (servei telefònic) i FEDA (contador d’electricitat) necessària per a l’obertura al Registre Mercantil.
- Wifi
- Accés a zona de descans i lavabos en zones comunes
- Descompte en la reserva de sales de reunions.
- Contracte mínim 1 any
Tipus Executive - Des de 650 € sense IGI
- Accés il·limitat els 7 dies de la setmana
- Espai privat
- Sala de reunions de 4 hores inclou al mes
- Inclou 160 impressions en blanc i negre al mes
- Recepció de cartes i paquets
- Nom de l’empresa al directori
- Preinstal·lació d’Andorra Telecom (servei telefònic) i FEDA (contador d’electricitat) necessària per a l’obertura al Registre Mercantil.
- Wifi
- Accés a zona de descans i lavabos en zones comunes
- Descompte en la reserva de sales de reunions.
- Contracte mínim 1 any
Característiques addicionals de les oficines privades
Economy

- Mida: a partir de 10 m²
- Capacitat: 1 a 2 persones
- A/C: no
- Finestres: no
Business

- Mida: a partir de 10 m²
- Capacitat: 1 a 2 persones
- A/C: no
- Windows: sí
Executive

- Mida: a partir de 20 m²
- Capacitat: 1 a 4 persones
- A/C: sí
- Windows: sí
A SMART Coworking Andorra oferim a empreses o autònoms oficines totalment privades per desenvolupar el seu negoci al Principat. Pots triar entre les diferents opcions d’oficina que tenim disponibles per a tu, en funció de les teves necessitats, gustos i pressupost.
És un espai de treball dins d’un centre de coworking, però amb la mateixa privadesa que tindries si estiguessis en una oficina independent. Tanmateix, podeu beneficiar-vos dels avantatges comuns que ofereix el centre de negocis i dels serveis addicionals que oferim als nostres clients. Pots afegir serveis professionals sempre que els necessitis, amb total flexibilitat i la seguretat de comptar amb especialistes amb experiència a Andorra. A més, les oficines privades estan totalment homologades per al procés de registre comercial.
La durada dels contractes de lloguer de locals comercials a Andorra, segons la Llei 3/2019, ha de ser d’almenys 4 anys. Això vol dir que estarà subjecte a les característiques de l’espai sense possibilitat d’augmentar-lo o reduir-lo en el termini establert. A SMART Coworking el contracte mínim és d’1 any, un temps prudent per a les start-ups, que permet ajustar l’espai a les teves necessitats i no al revés. Al final del contracte tindreu la flexibilitat de decidir si voleu mantenir l’oficina actual o traslladar-vos a una oficina més gran o més petita.
Les oficines privades inclouen els serveis següents:
- Domicili social i comercial a Andorra
- Ús de l’adreça en capçaleres, targetes i llocs web
- Preinstal·lació d’Andorra Telecom
- Taulell individual de FEDA per obertura en Comerç (Registre de Comerç) *
- Accés a les nostres instal·lacions 7/24
- 4 hores de sala de reunions gratuïtes al mes
- Descompte en les tarifes de les sales de reunions
- Notificació per correu electrònic de correspondència/correu rebut
- Tarifes especials del servei de neteja
* Registre de fins a 2 negocis inclòs amb el lloguer d’una oficina privada a SMART.
Entre els serveis professionals addicionals que podem oferir als nostres clients, tenim els següents
- Serveis legals i fiscals
- Comptabilitat / Manteniment empresarial
- Serveis de màrqueting
- Serveis de secretaria / consergeria
- Serveis administratius
- Assessorament estratègic d’empresa
- Traduccions CAT, ES, FR, EN, DE, RU, IT
També col·laborem amb despatxos d’advocats especialitzats, per la qual cosa estem a la teva disposició per a qualsevol altre servei que necessitis que no estigui descrit anteriorment.
Oferim als nostres clients la possibilitat de llogar una oficina privada amb mobiliari bàsic que li permetrà operar amb tranquil·litat i comoditat des del primer dia.
L’estació de treball inclou:
- Un escriptori
- Una cadira giratòria
- Un pedestal mòbil (amb 3 calaixos i clau)
- Una paperera
L’oficina ja està equipada amb un armari de 82 cm x 100 cm i un penjador.