Oficina Virtual - Andorra la Vella
Una Oficina Virtual et permet tenir una adreça professional, igual que la domiciliació d’empresa, però amb l’avantatge afegit d’accés mensual a sales de reunions per rebre clients i proveïdors. Pots registrar la teva empresa, però no la llicència comercial amb aquesta opció.
Els avantatges d'una oficina virtual
Oficina virtual bàsica
Des de 50€ sense IGI
✓ Domicili social i domicili fiscal
✓ 2 hores de sala de reunions al mes incloses
✓ Ús de l’adreça als vostres documents i targetes
✓ Recepció de correspondència
✓ Notificació immediata per correu electrònic del vostre servei de correu exprés, correu certificat i paquet
✓ Accés al coworking i a altres serveis exclusius de SMART Coworking a un preu reduït
No apte per a fins de registre mercantil (Registre de comerç)
Oficina virtual avançada
Des de 80€ sense IGI
✓ Domicili social i domicili fiscal
✓ 4 hores de sala de reunions al mes incloses
✓ Ús de l’adreça als vostres documents i targetes
✓ Recepció de correspondència
✓ Notificació immediata per correu electrònic del vostre servei de correu exprés, correu certificat i paquet
✓ Accés al coworking i altres serveis exclusius de SMART Coworking a un preu reduït
No apte per a fins de registre mercantil (Registre de comerç)
SMART Coworking

Sol·licita la teva oficina virtual a SMART Coworking
Un cop hagis registrat el teu compte de client amb nosaltres, podràs accedir a tots els nostres serveis des dels nostres centres de negocis a Andorra i Barcelona. Per exemple, pots llogar un espai de treball a la nostra empresa a Andorra per preparar una reunió o reservar una oficina dedicada quan viatgis a Barcelona.
Reserva de sala de reunions – Oficina Virtual
El contracte d’oficina virtual et permet accedir a un paquet d’hores mensuals inclòs. Teniu la possibilitat de modificar aquest contracte en qualsevol moment segons les vostres necessitats.
Per reservar una sala de reunions, simplement contacta’ns. Et recomanem que facis la reserva amb antelació per garantir la disponibilitat de la sala.


Tarifes d'oficina virtual a SMART Coworking
La ubicació i la qualitat de les instal·lacions fan que les nostres tarifes d’oficina virtual siguin molt competitives. Els contractes són flexibles segons les teves necessitats i van de 6 mesos a 2 anys.
El concepte d’oficina virtual es pot percebre de manera diferent en diferents països. Tant a Espanya com a Andorra, un contracte d’oficina virtual té moltes similituds. Permet a les empreses tenir una adreça de prestigi, sense haver d’invertir en locals dedicats. També beneficiaràs de serveis com la gestió del correu i la recepció de les teves trucades. Finalment, tindràs accés a les instal·lacions del coworking i altres serveis com sales de reunions o assistència administrativa.
A SMART Coworking, els contractes d’oficina virtual s’adapten a les vostres necessitats i inclouen:
- Adreça professional a Andorra
- Ús de l’adreça als vostres documents i targetes de visita
- Recepció de correspondència
- Notificació immediata per correu electrònic del vostre servei de correu exprés, correu certificat i paquet
- Paquet d’hores de sala de reunions al mes inclòs
- Preu reduït per serveis i espai de coworking
- Servei telefònic (opcional)
Una oficina virtual ofereix flexibilitat i un ventall de serveis tan ampli que pot ser d’interès per a qualsevol tipus d’emprenedor. Així, les persones que treballen des de casa, des de les instal·lacions dels seus clients o als suburbis poden beneficiar-se d’una imatge de marca sense augmentar els seus costos fixos. En general, és l’alternativa ideal per a qualsevol empresari que vulgui donar credibilitat al seu negoci, sense haver de llogar un local al centre de la ciutat.