Servei d'Assistents Administratius - Andorra la Vella

Per què un assistent administratiu externalitzat?
Si ets responsable d’una empresa, potser tens la sensació que et falta temps. Quan fas una llista de les teves tasques diàries, t’adones que potser un terç d’aquestes són tasques administratives. Ja has pensat a contractar algú, però el procés pot ser llarg, costós i comporta un compromís.
Per això, a SMART Coworking t’oferim un servei de suport administratiu a mida. Et proporcionem un expert que et farà acompanyament i et permetrà centrar-te en el teu negoci.
Tots els teus arxius estaran actualitzats i podràs desenvolupar-te de manera eficient.
Què inclou el servei de suport administratiu?
Accedeix fàcilment a un servei personalitzat i flexible. Tant si necessites un assistent de gestió, un executiu, un assistent comercial o una secretària, cobrim totes les teves necessitats.
Ja no cal que contractis ningú, tens accés a un servei flexible basat en tarifes per hora. Per tant, pots utilitzar els nostres serveis de manera puntual o per a tasques recurrents, sense cap obligació.

Els avantatges del servei d’assistència administrativa externalitzada
Com utilitzar els serveis d'assistents administratius a SMART Coworking
Com s'contracten els assistents administratius?
Contacta’ns per concertar una primera cita. Estudiarem junts les teves necessitats i t’enviarem un pressupost personalitzat.
Un cop confirmat el pressupost, t’assignarem un assistent que es posarà en contacte amb tu per establir el mètode de treball i les eines que utilitzarem.
El contracte és sense compromís i sense mínims, per tant, tens accés a un servei 100% flexible.
Tarifes dels assistents administratius a SMART Coworking
Les tarifes dels assistents administratius a SMART Coworking són molt competitives. A finals de mes no hi haurà sorpreses, perquè la facturació reflectirà la seva activitat. De fet, se us facturarà segons les vostres peticions (per hora) o a un preu fix.