Servei d'Ajudants Administratius - Andorra La Vella

Per què un auxiliar administratiu subcontractat ?
Si ets gerent d’una empresa, pots sentir que t’estàs acabant el temps. Quan fas una llista de les teves tasques diàries, t’adones que potser un terç d’elles són tasques administratives. Ja heu pensat a contractar algú, però el procés pot ser llarg, costós i genera un compromís. És per això que a SMART Coworking t’oferim un servei de suport administratiu a mida. Posem a la teva disposició un expert que t’acompanya i et permet centrar-te en el teu negoci. Tots els vostres fitxers estaran actualitzats i podreu desenvolupar-vos de manera eficient.
Què inclou el servei de suport administratiu?
Accediu a un servei personalitzat i flexible amb facilitat. Tant si necessiteu un auxiliar de gestió, un executiu, un auxiliar de vendes o una secretària, satisfem totes les vostres necessitats. Ja no necessites contractar ningú, tens accés a un servei flexible basat en tarifes horàries. Per tant, podeu utilitzar els nostres serveis de manera puntual o per a tasques recurrents sense cap compromís.

Les prestacions del Servei d'Assistència Administrativa Externa
SMART Coworking - Auxiliars administratius
Com utilitzar els serveis dels
assistents administratius en el coworking intel·ligent
Com es contracten els auxiliars administratius ?
Contacta amb nosaltres per concertar una primera cita. Estudiarem les teves necessitats junts i t’enviarem un pressupost personalitzat.
Un cop confirmat el pressupost, t’assignarem un auxiliar que es posarà en contacte amb tu per establir el mètode de treball i les eines.
El contracte és sense compromís i sense mínims, de manera que tens accés a un servei 100% flexible.
Fees for administrative assistants at SMART Coworking
Les tarifes dels assistents administratius a SMART Coworking són molt competitives. A finals de mes no hi haurà sorpreses, perquè la facturació reflectirà la seva activitat. De fet, se us facturarà segons les vostres peticions (per hora) o a un preu fix.