Servei d'Assistents Administratius - Andorra la Vella

Per què un assistent administratiu externalitzat?

Si ets responsable d’una empresa, potser tens la sensació que et falta temps. Quan fas una llista de les teves tasques diàries, t’adones que potser un terç d’aquestes són tasques administratives. Ja has pensat a contractar algú, però el procés pot ser llarg, costós i comporta un compromís.

Per això, a SMART Coworking t’oferim un servei de suport administratiu a mida. Et proporcionem un expert que et farà acompanyament i et permetrà centrar-te en el teu negoci.

Tots els teus arxius estaran actualitzats i podràs desenvolupar-te de manera eficient.

Què inclou el servei de suport administratiu?

Accedeix fàcilment a un servei personalitzat i flexible. Tant si necessites un assistent de gestió, un executiu, un assistent comercial o una secretària, cobrim totes les teves necessitats.

Ja no cal que contractis ningú, tens accés a un servei flexible basat en tarifes per hora. Per tant, pots utilitzar els nostres serveis de manera puntual o per a tasques recurrents, sense cap obligació.

Els avantatges del servei d’assistència administrativa externalitzada

  • Professionals amb experiència sense compromisos
    Comença a treballar ràpidament i sense compromís amb els professionals adequats per a la teva empresa. Ja no estàs lligat a un contracte laboral. Responem de manera eficaç a les teves necessitats específiques.
  • Estalvia temps per al teu negoci
    Allibera’t de les funcions no estratègiques envoltant-te dels millors professionals. Concentra’t en desenvolupar el teu negoci. Elimina una font d’estrès i molèsties.
  • Proximitat
    Estem disponibles a SMART Coworking per reunir-nos i informar-te sobre les teves necessitats en qualsevol moment. La proximitat ens permet mantenir el contacte humà per entendre’t millor.
  • Servei flexible
    Facturació actual o facturació a tarifa plana. Possibilitat de combinar amb altres serveis (lloguer d'oficines, domiciliació, etc.).

Com utilitzar els serveis d'assistents administratius a SMART Coworking

Com s'contracten els assistents administratius?

Contacta’ns per concertar una primera cita. Estudiarem junts les teves necessitats i t’enviarem un pressupost personalitzat.

Un cop confirmat el pressupost, t’assignarem un assistent que es posarà en contacte amb tu per establir el mètode de treball i les eines que utilitzarem.

El contracte és sense compromís i sense mínims, per tant, tens accés a un servei 100% flexible.

Tarifes dels assistents administratius a SMART Coworking

Les tarifes dels assistents administratius a SMART Coworking són molt competitives. A finals de mes no hi haurà sorpreses, perquè la facturació reflectirà la seva activitat. De fet, se us facturarà segons les vostres peticions (per hora) o a un preu fix.

Go Top