Servei d'Ajudants Administratius - Andorra La Vella

Per què un auxiliar administratiu subcontractat ?

Si ets gerent d’una empresa, pots sentir que t’estàs acabant el temps. Quan fas una llista de les teves tasques diàries, t’adones que potser un terç d’elles són tasques administratives. Ja heu pensat a contractar algú, però el procés pot ser llarg, costós i genera un compromís. És per això que a SMART Coworking t’oferim un servei de suport administratiu a mida. Posem a la teva disposició un expert que t’acompanya i et permet centrar-te en el teu negoci. Tots els vostres fitxers estaran actualitzats i podreu desenvolupar-vos de manera eficient.

Què inclou el servei de suport administratiu?

Accediu a un servei personalitzat i flexible amb facilitat. Tant si necessiteu un auxiliar de gestió, un executiu, un auxiliar de vendes o una secretària, satisfem totes les vostres necessitats. Ja no necessites contractar ningú, tens accés a un servei flexible basat en tarifes horàries. Per tant, podeu utilitzar els nostres serveis de manera puntual o per a tasques recurrents sense cap compromís.

Les prestacions del Servei d'Assistència Administrativa Externa

  • Professionals experimentats sense compromisos
    Comença a treballar ràpidament i sense compromís amb els professionals adequats per a la teva empresa. Ja no estàs lligat a un contracte de treball. Donem resposta eficaç a les seves necessitats específiques.
  • Estalvieu temps per al vostre negoci
    Allibera't de les funcions no estratègiques envoltant-te dels millors professionals. Concentra't en el desenvolupament del teu negoci. Elimina una font d'estrès i molèstia.
  • A prop
    Estem disponibles a SMART Coworking per atendre-te i informar-te de les teves necessitats en qualsevol moment. La proximitat ens permet mantenir el contacte humà per entendre't millor.
  • Servei flexible
    Facturació real o facturació plana. Possibilitat de combinar amb altres serveis (lloguer d'oficines, domiciliació, etc.).

SMART Coworking - Auxiliars administratius

Com utilitzar els serveis dels
assistents administratius en el coworking intel·ligent

Com es contracten els auxiliars administratius ?

Contacta amb nosaltres  per concertar una primera cita. Estudiarem les teves necessitats junts i t’enviarem un pressupost personalitzat.

Un cop confirmat el pressupost, t’assignarem un auxiliar que es posarà en contacte amb tu per establir el mètode de treball i les eines.

El contracte és sense compromís i sense mínims, de manera que tens accés a un servei 100% flexible.

Fees for administrative assistants at SMART Coworking

Les tarifes dels assistents administratius a SMART Coworking són molt competitives. A finals de mes no hi haurà sorpreses, perquè la facturació reflectirà la seva activitat. De fet, se us facturarà segons les vostres peticions (per hora) o a un preu fix.

Go Top